Rutger Bruins | technisch support

Altijd vrolijk thuis na een werkdag!

Als medewerker technisch support beantwoord ik vragen van klanten zodra deze technisch worden. Ik zoek dingen uit voor de klant als iets niet werkt en maak testopstellingen. Als de klant bijvoorbeeld problemen heeft met het aansluiten van een safety relais, zoek ik er schema's bij of als de klant aanpassingen in de configuratie van zijn energiemeter wil, neem ik zijn PC vanaf afstand over en zorg dan voor de gewenste aanpassingen. Als een klant contact opneemt, probeer ik duidelijk te krijgen wat precies het probleem is. En dan vervolgens dat probleem op te lossen. Daarnaast maak ik offertes. Dus eigenlijk best wel een gevarieerde functie.

Na mijn studie HBO-elektrotechniek ging ik aan de slag bij een machinebouwer. Mijn taken waren PLC’s programmeren, frequentieregelaars instellen en vision systemen testen. Mijn tweelingbroertje Arjan kon na zijn stage bij fortop blijven en ging aan de slag als technisch support. Hij kwam altijd zo vrolijk thuis na een werkdag. Dat wilde ik ook wel! Na een gesprek met Elisabeth, voelde ik me direct welkom en ging ik vrij vlot aan de slag in Zwartsluis.

Mijn tweelingbroertje heeft dezelfde functie binnen het bedrijf, waarbij we onze eigen specialisatie hebben. Vanaf de eerste dag bij fortop voelde het vertrouwd. Ik voel echt dat het een team is. Je merkt dat iedereen elkaar motiveert het beste uit zichzelf te halen.

‚ÄčIn mijn vrije tijd sport ik graag, waaronder tennis en voetbal. Daarnaast speel ik graag bordspellen met vrienden onder het genot van een (speciaal)biertje. Andere hobby’s zijn fotografie, schaken en lezen.


Neem contact op met Rutger
rbs@fortop.nl
038 - 337 2700

Rutger Bruins | Technisch support

close-video-button